måndag, april 28, 2008

Inom kort...

Nu går flyttlasset!!
Norsidan No 25 får nu gå i graven och jag kommer att öppna en ny fräsch blogg istället.
Under tiden kommer det inte att hända så mycket här.
Men den som väntar på något gott...... väntar oftast för länge!
eller hur det nu är man brukar säga.
Jag vill tacka alla ni som troget besökt mig här på Norsidan No 25.
Alla era inlägg har förgyllt min dag
och jag har fått många nya bekantskaper.
Hoppas ni hänger med mig till min nya blogg, när den nu kommer ut ur garderoben.
Håll utkik........
Kram på er alla!

13 kommentarer:

Lea sa...

Uhuuu...kom snart tillbaka!
Ha en mysig vår tills vi ses igen.
Lea

Änglahem sa...

KLART vi vill hänga med!!!! som små ankungar hänger vi dig i kjolen vet du väl....Men vad ska detta blir då?.....Nyfiken förstår du väl vännen!!!! Du är ju bara så underbart go! så försvinn för allt i världen inte!!!

Ha det så gott tills vi Hörs!!*tihi*...hörs...jo men det gör man ju på ett vis tycker jag...

Kramar/Ulrika

Monika sa...

Hallilåja! ;o)

Jasså det var det här du hade på G! :o)

Självklart hänger jag med! Nåt annat finns då inte på kartan! ;o)

Tänker på dej och hoppas du har det bra och att vi hörs snart igen!

Bamsekramen

Monika

Handplockat sa...

Haloj vännen
Hoppas du får en härlig valborg i stugan =) ring om du behöver hjälp
lova mej det

kramar i massor

Synnøve. sa...

Vilken dum fråga. Klart vi vill hänga med.
Då får man smörre seg med tålmodighet alltså....
Kom snart tillbaka vännen.
Kram Synne :D

Gårdsromantik sa...

Vad spännande - kikar in då och då!

Kram Maud

Anonym sa...

klart man hänger med :-)

Lea sa...

Är bara inne och kollar läget..och vill önska dig en mysig helg!
/Lea

Monika sa...

Hej vännen! :o)

Kikar bara in lite. Tänker på dej.

Sänder massor av kramisar :o)

Monika

Anonym sa...

jag VÄÄÄNTAAR!

Cattis sa...

ingen ny blogg ännu??

kramen
Cattis

Anonym sa...

Vart har du tagit vägen?
Vi väntar med spänning på den nya bloggen.

Pernilla

Unknown sa...

Hallå alla vänner. Jag lever i allra högsta grad, men har under min exil dragit upp mina bopålar och flyttat. Väntar på att mitt bredband ska kopplas in igen, men sen ska jag nog vara på banan igen.

Snart hoppas jag. Har "bråkat" med Telia om anslutningen som dragit ut på tiden rejält. Hugaligen.

Jag lääängtar... :)
Ha det gott alla vänner.
Vero