fredag, februari 29, 2008

Snart trädgårdsdax

Stenläggning

Jag var på Trädgårdsmässan i Älvsjö förra året. Blev så förälskad i ett växthus som visades där. Förstå vad fint det skulle bli hemma på gården hos oss. Så vackert!
Men jag kan bara drömma, än så länge ligger snön fortfarande kvar och våren känns långt borta. Det snöar igen....
Men det skadar aldrig att drömma..... skriver in ett växthus på önskelistan....


Snörvlar mig vidare bland alla avsnitt av "Greys Anatomy" Varför är inte min läkare lika het som Mc Dreamy....?

4 kommentarer:

Handplockat sa...

hej hopp
ja du
jag är inte så mycket piggare alls
jag begriper det INTE
sover och sover
är ljus skygg, nu har jag ju inte talförbud längre men förstår att det var nödvändigt rosslar och har det.
hoppas du kryar på dej
lotta är åxå sjuk.

Underbart växthus vad är det för märke????
Ang fjällturen så känns det deppigt jag hade verkligen längtat. räddningen är faktiskt att det bara är nån vecka kvar till påsken

krama på gubben och krya på dej

Änglahem sa...

Åh Vero...! Var du tvungen att visa bilder på det där äckliga snacksen(du skulle se min min nu!).
Tror jag väntar med middagen en stund....!
Men är du krasslig din stackare!! inte roligt alls!! Nä varför är inte alla läkare som McDreamy?? Kan jag tala om...man får inte ur sig något vettigt och inte vill man verka sjuk framför en sån pudding!!! Har nämligen varit med om det och det är INTE bra, mycket bättre de är fula som stryk!!*fniss*
Tjusigt växthus!! med fina detaljer! sånt kan man ju drömma om...

Krya på dig och hoppas att helgen blir bättre än slutet av veckan blev för dig!!
Kramar
Ulrika

Smycka dig sa...

Hej sjukling från nästa sjukling host host.. det är inte kul att vara sjuk och det är sportlov..solen skiner och man sitter inne..det är inte rättvist;D

Det kryper i mig..råkade se en närbild...hua. Jag vet inte ens om jag klarat ta bild på de äckliga krypen ens;(

Jag kan tala om att det är tur att inte alla doktorer är snygga för det är jobbigt..fick en gång komma till en riktigt snygg ung man på gynundersökning.. det var ingen hit! Då föredrar jag kvinnor;D

Krya på dig kramar från snoriga mig
Lotta

Solsjö - Under en vind sa...

Visst är det härligt att få drömma om det man vill ha! Bra att sysselsätta sig med då man är hängig....krya på dig och ha en skön helg! Kram!