torsdag, mars 06, 2008

Pay If Forward! - Skicka vidare....



Igår när jag kom hem låg det ett fint paket på köksbordet. Det var mitt Pay-It-Forward paket från La Dolce Vita - Marita. Det var nästan som julafton.
Jag kan knappt vänta på att snön ska tina så jag kan så ringblommorna.

"Pay it forward" = skicka vidare, går ut på att man skickar en present till tre personer som vill vara med.
Lämna en kommentar på min blogg om du vill vara med. De tre första som skriver att de vill vara med får ett paket med material att göra något "hemgjort" av. Sedan lägger dessa tre ut på sina bloggar för att sedan "skicka vidare" i sin tur. Kul va?

Vill du gå med? Skriv i så fall det i din kommentar här hos mig!

6 kommentarer:

Änglahem sa...

Fint paket du fick, vad roligt att komma hem till ett fint paket!!

Vad eran sommaridyll verkar mysig!! Vi får väl se när erat uterum/altan blir färdig? Eller den kanske iofs redan är klar när jag tänker efter, det är ju SOMMAR på korten!! Härligt!!!

Ha det så gott!

Kram
Ulrika

Solsjö - Under en vind sa...

Låter som en kul grej!!!

Jag avstår att delta, men passar på att önska dig en riktigt skön helg! Kram!

Marita sa...

Jag har en bild nånstans i en bok... med en söt blondin i vit sommarklänning med spetsar och ringblommor i håret - det bara är DU!!
Jag ska fota klockan imorron, kan inte sluta titta på den! Tack snälla!
Kram Marita

Anonym sa...

En underbar tanke det där måste jag säga - men jag lider av sån inspirationsbrist just nu eftersom nästippen tycks ha fastnat i den ena boken efter den andra så jag avstår från deltagande. MEN jag ville ändå skriva att idén är sUPERB!

karrakolan sa...

Wow vilket mysigt paket du har fått av Marita. Jag vill så gärna ha ett paket själv. Tack för igår, Brage hälsar naturligtvis, kram Carola.

Anonym sa...

Hallå
vilka fina grejer du fick! Ohh jag skulle nog kunna tänka mig vara med..låter roligt!
Kram / Mariehill